torsdag 24. oktober 2013

2 mnd til julaften

I dag er det 2 mnd til julaften!! Med tanke på at jeg har en baby som er 7 uker i dag så skjønner jeg at 2 mnd går fort.

Julepynten er på plass i de fleste butikkene nå. Jeg har nok det jeg trenger av julepynt, men litt ekstra skader ikke. Hvert år kjøper jeg et par ekstra ting til juletreet.

I fjor ble blandt annet disse kjøpt inn.





Juletreet er mitt ansvar her i huset og det er ingen spøk, hehe.

Det skal helst se ut som et Disney juletre.

Her er fjorårets juletre.


Lurer på om jeg klarer å finne et finere juletre i år??

Dette juletreet ble kjøpt på torget dagen etter julebordet i fjor. Til tross for dagsformen den dagen ble juletreet veldig bra.

1 kommentar:

  1. Gleder meg til mange inspirerende innlegg! �� i❤️Xmas

    SvarSlett